Lataa maksuton opas: toimitilakustannukset ja hybridityö

Toimitilakustannukset vaikuttavat sekä suoraan että välillisesti yrityksesi kilpailukykyyn ja taloudelliseen menestykseen, joten minkä verran niistä kannattaa maksaa?

Kuinka säästää toimitilakustannuksissa, kun yrityksen tilantarpeen arviointi on hybridityön vuoksi haastavaa?

Hybridityön valtavirtaistuminen liikuttaa työntekijöitä entistä joustavammin toimiston ja etätyöpisteiden välillä, eikä tilantarpeen arviointi ole enää kovin suoraviivaista. Tämä opas tarjoaa sinulle ajankohtaisen näkökulman toimitilakustannusten tarkasteluun.

Oppaastamme opit muun muassa:

  • millaisia toimitilateemaisia kysymyksiä me Varmassa kuulemme juuri nyt yrityspäättäjiltä
  • mitkä ovat toimitilavalintojen kolme merkittävintä trendiä pandemiavuosien jälkeen
  • mitä sinun kannattaa huomioida, jos etsit kustannussäästöjä toimitilamuutosta
  • mitkä ovat 2020-luvun alkuvuosien parhaat opit kustannustehokkaisiin toimitilaratkaisuihin


Miten toimitilakustannukset ovat käännettävissä investoinniksi? Lue lisää oppaastamme! Siirry tästä lataamaan opas

Etsitkö uusia toimitiloja?

Etsitkö uutta toimistoa Helsingin keskustasta tai Tampereelta, vai tarvitseeko yrityksesi toimivammat liiketilat esimerkiksi Jyväskylästä tai Hyvinkäältä? Toimitilahaku näyttää vapaat tilat nopeasti ja vaivattomasti.
 
Varman toimitilavuokralaisena saat suoraviivaista ja henkilökohtaista palvelua sekä työskentelet vastuullisesti kehittyvissä tiloissa – meillä on tutkitusti jo kaksi vuotta peräkkäin toimialamme tyytyväisimmät asiakkaat!

Löydä uusi toimitila itse tai kysy apua Varman Asset Managereilta

Älä jää tilapohdintojen kanssa yksin! Lataa asiantuntijoidemme vinkit toimitilakysymyksiin

Varma on arvostettu vuokranantaja ja yksi Suomen suurimmista kiinteistösijoittajista. Asiantuntijamme ovat koonneet sinun toimitilapulmiesi tueksi vastauksia kiinteistöalan useimmin kysyttyihin kysymyksiin.

Toimitilakustannukset ja hybridityö -opas

Kuinka säästää kustannuksissa, kun yrityksen tilantarpeen arviointi on hybridityön vuoksi haastavaa?

Lataa uusin oppaamme tästä

Toimitilahakijan opas

Onko uusi toimisto yrityksellesi ajankohtainen? Tämä opas kokoaa yhteen konkreettisia näkökulmia, joita sinun on hyvä tarkastella toimitilan valinnassa.

Lataa tästä vinkit toimitilan etsintään

Muistilista: 22 vinkkiä yrityksen muuttoprosessiin

Kokosimme 22 kohdan muistilistan, jonka avulla huomioit oikeat asiat oikealla hetkellä yrityksen muuttoprosessin aikana.

Lataa tästä muistilista yritysmuuttoon

Hybridityöpas - suosituin oppaamme!

Kokosimme oppaan, jonka avulla luot hybridityön tukikohdaksi vetovoimaisen, sekä työntekijöiden että liiketoimintasi tarpeita vastaavan toimiston.

Lataa hybridityöopas tästä

Voisit olla kiinnostunut myös näistä