Lataa toimitilahakijan opas: Hyödyllisimmät vinkit kun uusi toimisto tai liiketila on ajankohtainen

Onko uusi toimisto yrityksellesi ajankohtainen? Tämä opas kokoaa yhteen konkreettisia näkökulmia, joita sinun on hyvä tarkastella toimitilan valinnassa.

Uuden toimiston tai liiketilan tarve syntyy usein muutostilanteessa. Yrityksen henkilöstömäärä on kasvanut tai vähentynyt, työn tekemisen mallit ovat muuttuneet tai tilat eivät enää yksinkertaisesti palvele nykyistä tarvetta. Vuokrasopimus voi olla umpeutumassa, eikä sitä haluta tai voida jatkaa.

On aika etsiä yritykselle uudet tilat.

Lataa toimitilahakijan opas tästä

Oppaasta opit muun muassa

  • mitkä 10 seikkaa sinun on hyvä kartoittaa, kun tarvitset yritykselle uudet tilat
  • hybridityöstä ja työkulttuurin muutoksesta sekä näiden vaikutuksesta toimistoihin
  • kuinka toimitilapalvelut lisäävät arjen helppoutta ja mielekkyyttä
  • kuinka tunnistat vastuullisen kiinteistönomistajan
  • millaista asiantuntija-apua voit saada, kun tarvitset yritykselle uudet tilat

 

Millainen on sinun yrityksesi tarpeeseen sopiva uusi toimisto? Lataa maksuton opas!

Lataa toimitilahakijan opas tästä

Voisit olla kiinnostunut myös näistä