Hybridityö on tullut jäädäkseen, mutta etä- ja lähityön parhaiden käytänteiden yhdistäminen herättää edelleen kysymyksiä. Kuinka tietotyötä tulisi tehdä vuonna 2025? Millainen hybridityömalli tukee sekä liiketoimintaa että työntekijöiden hyvinvointia? Entä millainen toimisto vetää puoleensa myös etätyötä suosivat työntekijät?
Kokosimme päivitettyyn Hybridityöoppaaseemme ajantasaiset vinkit vetovoimaisen toimiston luomiseen ja yrityksesi tarpeisiin vastaavan hybridityömallin kehittämiseen!
Oppaasta löydät vastaukset muun muassa seuraaviin kysymyksiin:
- Kuinka yhdistää etätyön ja toimistolla tehtävän lähityön edut?
- Mitä yrityksen omassa hybridimallissa tulee ottaa huomioon ja miten sen toimivuus arjessa varmistetaan?
- Kuinka hybridityömallia tulisi kehittää ja johtaa systemaattisesti?
- Mistä elementeistä vetovoimainen toimisto koostuu?
Ota ammattilainen avuksi toimitilamuutoksiin
Kun muutto uusiin toimitiloihin lähestyy tai nykyiset tilat kaipaavat muutosta, ota ammattilainen avuksi toimitilojen suunnitteluun. Varman toimitila-asiantuntijoilla on vuosien kokemus erilaisten toimitilaratkaisujen toteuttamisesta kiinteistöissämme sekä laajat verkostot alan suunnittelutoimistoihin. Anna meidän auttaa sinua saamaan toimitilaneliöistäsi paras irti.
Ota yhteyttä Varman asiantuntijaan
Katso kaikki vapaat toimitilat
Vapaat tilat suosituimmissa sijainneissa: Helsinki, Espoo, Tampere